Acampades,  General

FÍ D’UNA RONDA MÉS…EL CAMPAMENT ENS ESPERA!

IMG_20150613_140430 El passat dissabte dia 13 de juny, cap a les 13:15h,  estàvem tots en marxa camí d’Altura. Tot i que la plutja ens va obstaculitzar una miqueta la pujada en l’autobús, empreniem el viatge cap a l’Alt Palància amb ganes de passar-ho bé.

En arribar el sol lluia, i a poc a poc vam anar fent camí fins arribar a l’Alberg Luís Amigó. Ens vam intal·lar i ràpidament vam baixar a    dinar per agafar forces, ja que ens esperava una vesprada d’allò més moguda.

Cap a les 16:00h, els Llobatons, Exploradors i Pioners, van empendre el camí  cap a les runes de la Cartoixa de Valldecrist, on es disposaven a realitzar les promeses tant els llobatons com els excploradors i diferents jocs per branques. Mentrestant els Castors ens vam quedar a l’alberg per finalitzar la presa de “Peter Pan”, per això es van confeccionar les disfresses i van anar recorreguent aquells espais de l’illa de “Maimés” que havien anat coneguent al llarg de la presa, per tal de trobar la pols de fada que necessitaven per tornar a Londres.

Però sobre les 17:00h una tempesta va començar a apropar-se, i mentre que als més menuts els va pillar a cobert, Llobatons, Exploradors i Pioners, es van arremullar i van haver de refugiar-se dins de la CartIMG_20150613_171230oixa, ja que tenien les claus per poder entrar i visitar-la. La tempesta no passava, i tot i que el refugi era de pel·lícula, finalment dos scouters van haver de tornar per poder agafar els cotxes i començar a portar als escoltes cap a l’alberg. A més calia anar a Vinalesa a per calcer, ja que teniem les sabatilles per a escórrer, així que vam emprar el whatsapp per coordinar-nos amb els pares i mares i recollir sabatilles per a tots i totes. Mentrestant a l’alberg ens van dutxar amb aigua calententa i ens van dividir en grups per preparar una fantàstica vetllada conjunta amb una temàtica ben monàstica. Am la cançó del “Bona nit” ens vam retirar a descansar, perquè la jornada havia estat ben completa.

Ja diumenge, amb el sol fora, i amb ganes de rebre als pares, vam desdejunar i les branques van fer les promeses que l’oratge ens havia impedit fer la jornada anterior. Ja cap a les 11:00h els pareIMG_20150613_202757s van començar a arribar i a les 12:00h ja estàvem tots junts jugant al Gran Joc de Música que els scouters havien preparat, per tal d’anar afinant les veus per al proper any. Vam riure, vam ballar i com no vam cantar, en definitiva, ho vam passar molt molt bé.

Ja després de dinar, ens vam reunir tots a l’alberg per realitzar l’Assemblea de Pares i informar-vos del que haviem fet durant la ronda i del que ens espera  a Camarena de la Sierra en agost.

Gràcies a tots els pares i mares per la vostra col·laboració, i per haver-vos coordinat de seguida per a recollir el calcer dels vostres fills i filles. Esperem  que ho passareu bé i ens veiem en agost al campament. Nosaltres ens posem mans en l’obra per tal que tot estiga a punt el dia 1.

Vos deixem ací el video-resum de la ronda solar, i a la galeria de fotos podreu trobar totes les fotos de l’acampada. A més a la secció que aquesta web ofereix d’acampades i campaments podreu trobar la informació que necessiteu per al campament. I si teniu algun dubte, estem per al què necessiteu.

Atentament, el Kraal de Scouters.

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *